att få bostad är som lilla julafton

tjena tjena
fått mina postordergrejer nu och jag måste säga att det satt fint med ett par knälånga kakishorts. det är ju sommar!!
det betyder att man ska lyssna på en massa skyst musik, stanna uppe hela nätterna och kanske jobba så mycket man orkar. jag är själv ledig idag, vad skönt, och har hittills fått en bostad, grejat ihop mattias&anna artikeln lite till, klippt och klistrat kanske man ska säga, samt hittat en jacka som var pepitarutig. det är så kul att ha en symaskin och jag antar att mitt skrivande just nu är kasst för jag känner mig bara en så en smula lyrisk.
känns som att mitt största problem för tillfället är om jag ska ha en bäddsoffa eller en säng. och jag kommer lätt ha råd med allt så till o med min ekonomiska situation är på topp och jag ska på winnerbäck, the hives och hoppas hoppas the cardigasn också. dessutom har jag plockat ihop värsta fina blandskivorna till en person. han kanske blir glad, kanske inte.

gud vilken bra dag!
det kommer gå så bra, tralalala.

Kommentarer
Postat av: Anna N

Tokhärligt att läsa ditt lyriska inlägg, hoppas att du stannar där uppe på toppen länge! Jag är också skönt glad och lättad idag, fixade teorin och är alltså ett steg närmare körkortet...

kram

2006-07-19 @ 19:18:21
URL: http://www.anna.sugar-pie.com
Postat av: elin

tjenare, så det blev uppsala först alltså? själv står jag och väntar på besked om ajg och hanna får en gemesam bostad i flugsta (satan vad jag håller tummarna för det)... så snart är det pluggdags igen men te och kaffekoppar över jobbiga böcker.... kram!

2006-07-20 @ 09:35:50
Postat av: maja

>>anna, lyriken är på vift med en regnig dag idag, men det ska bli höst också. kan bli bra! fan vad bra du är med körkortet!
>>elin, pluggdags låter faktiskt riktigt mysigt! blir det tvåa med vardagsrum tom?

2006-07-20 @ 12:11:03
URL: http://majanordstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0