Der kinder der monsier montewjkhbreit

jag har en cool idé för inredning (;en av mitt rum i uppsala) där ingår alla mina affischer (surpirsed?), några bokhyllor, alla bra böcker jag äger, min supersköna säng, min soffa, ett soffbord, lite nya prylar som ett skrivbord samt en skrivbordsstol. Men mest affischerna, för de ska få bli en fondvägg. Då kanske ni tänker att jag har många, och ja, det har jag. Det som saknas är winnerbäck och håkan, kanske kent. de behövs för att fyllända och fullända ska man väl göra nån gång. Limited edition helst, ge mig och jag ska hålla dom hårt, spika dom med hammare och syl. det kommer bli en snygg fondvägg och som kontrast ges en fyrtiotalssoffa. Vi gillar kontraster. Funderar på ett rött plåtskåp också men kan eventuellt bli enbart tidningshållare i rödaktig plåtmetall. annat som behövs är diverse papper som en till pärm, också en anslagstavla och en massa nytänkande smarta tanker. Och en film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0