"Det blir en tuff match"

lägrets första dag, vad händer nu?

igårkväll var goran och anitra här, det var skitcoolt, nämen jag skoja bara, ni kan säkert se i media hur kritiska dom är, det kändes direkt när man stod backstage. Men vi är glada för gorans stä'llningstagande i israel/palestina frågan, tv4 är spektiska och sen var det bla bla bla och skitsamma, det var djäkligt coolt faktiskt. det kändes fint att få vara del och btw så är vårat andra nummer för tidningen ute nu.
bilden kanske kommer, vem vet, orka bry sig.
Gotland är fortfarande fint, massa sol och stranden är nära. Ikväll är det demonstration in till Almedalen.
Vi ses ikväll göran.

"Varför älskar du SSU?"
"För mig är SSU viktigare än Partiet...   "

Kommentarer
Postat av: Anna N

Hej gorgeous! Hämtat dig och hunnit sova ut efter lägret ännu? Jag är fortfarande helt slut... kram

2006-07-09 @ 20:42:23
URL: http://www.anna.sugar-pie.com
Postat av: maja

anna >> jag är också helt slut! det kanske går över, sen... :) känner mig inte speciellt gorgeous, det spöregnar och jag hittade inte min mobilkabel igår! HM!

2006-07-10 @ 07:03:52
Postat av: Sophia

Where are you?

2006-07-11 @ 18:59:04
URL: http://jaghetersophia.blogspot.com
Postat av: Andreas

Hej!
Do you remember? How are you? Some time ago I met you in Germany in the "Schwimmbad-Musik-Club". You are a cute girl ;) What a pity that you are living in sweden. What are you doing the whole time?
Two weeks left, then is the term over. Then of the end of july i will go to sweden for a journey. I guess it will be fantastic. Yeah! Hope you enjoy the summer. See you!
Bye Bye

2006-07-12 @ 19:01:16
Postat av: maja

andreas > of course I remember you, yes some time ago. Guess I've been in sweden for about seven weeks now. Well, I'm working over the summer, and then I'm about to start study at the uni. I suppose I'll visit Heidelberg again, maybe this autumn, so then we could catch up. But hey, send me an email and tell me when you're coming tp Sweden and where you're going! ([email protected]) Bye

2006-07-13 @ 12:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0