det var en gång två eskomiåer som bestämde sig för att bygga en träkoja.

Har du undrat varför känslor är så äkta på bio?
Har du räknat till tio?
Har du räknat till tio?



Jo men det är ju så. Jag kan sitta och glo på tvserier och fastna för kärleken. Kärleken för städer, hus, vänner och för bara den simpla kärleken.

Tänkte bara tala om att det kommer funka. Det kommer gå. och jag kom in. Jag vet inte om jag var speciellt orolig, däremot handlade det mer om att bestämma sig.

Först bestämde jag mig för att jag var tvungen att bestämma mig. Börjat bli bra på det där att räkna till tre och sen hoppa. Oavsett om det handlar om sommarens första dopp eller börja på universitet verkar det som.'

Så jag räknade till tre och sen hoppade jag. nej jag skoja bara, men ungefär som så att vara på SSU's sommarläger gav mig den sista pushen vad jag borde göra nästa år. Jag tänkte prova, bara.
Äh, va fan. Jag ska börja plugga pol.mag. . 
Det är många som gör det, men det är också många som inte gör det. Många från forsmark gör det inte. många i ssu's studentföreing gör det. men inte så många som jag känner. iofs så gör hon jag träffade i heidelberg det, hanna, redaktören på tvärdrag gör det, anna, som är lasses kompis erik flickvän, ida som är sophias kompis och fd aerobicsledare. Sen finns det la fler men jag vet inga killar. Som pluggar pol mag alltså. men det kommer väl lösa sig.

Kommentarer
Postat av: elin

du är inne på deep shit inom politik, tycker jag låter bra. studera samhällsstrukturen inifrån för att ha vettiga argument med tyngd i. eller ska du göra ngt annat? fått lägenhet än? kramis!

2006-07-18 @ 19:27:10
Postat av: maja

>> jomenvisst, deep shit. ska göra lite det, men kanske inte färmst för att få vettiga argument utan mer en bra grund att stå på för att bygga vidare. som journalist, som lärare, eller som nått annat!

2006-07-20 @ 12:09:33
URL: http://majanordstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0