Ich kann nichts dafür

och jag är fan sur att jag inte kunde åka på storsjöyran också. kolla på the cardigans, håkan, marit, saferide, mando och höra carola sjunga främling. varför inte jag också?

hädanefter är mitt favoritband "Lassie Singers". det är två tyska tjejer som sjunger småful tysk pop. det är verkligen bra grejer. tjejerna är stencoola och råtuffa, iaf feminister och har allmänt sköna texter. det som är bra med dom är att de aldrig kommer spela i nån svensk mellanstad, dvs jag kan aldrig missa att se dom live. jag skulle gärna vilja så klart men se tji fick jag för dom är hur okända som helst, ingen ens i tyskland känner till dom. jag fick några skivor av Mr Mack men dom är antagligen uppemot fyrtio bast i dag, lär ju ha lagt av att spela på åttiotalet.
helt enkelt tryggt att gilla dom. missar inte en spelning med dom. skön stördpop spelar dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0