inget

det är höst på vår planet! iaf i morse och jag kan inte åka på storsjöyran. det känns helt konstigt för jag har verkligen tänkt och trott att jag ska åka, träffa den och den och sen se the cardigans.. (SUCK) och håkan hellström spela låtar från senaste albument. MM! och inte spelar lars winnerbäclk en konsert i närheten på fredag heller, utan det är ystad.

men men. jag ska kolla cardigans hemsida, kanske spelar dom i en stad nära mig snart och jag ska gå på laleh, winnerbäck, hives och så. och jag ska börja plugga!
bläää.

det blir höst snart.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hej Maja, vad tråkigt att du inte kan komma upp på yran. Hade varit jätteroligt att träffa dig. Men men, hoppas du får en bra helg ändå. Kram kram!

2006-07-23 @ 20:54:49
Postat av: Sophia

Tror det var nån som sa att man inte skulle oroa sig i förtid...

2006-07-23 @ 22:24:44
URL: http://jaghetersophia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0