mr mack tänker alltid på andra och sig själv

well, well, well. har btw tänkt lite på mr mack på det senaste. inte främst för att jag har hans desperate housewifes box på tyska, utan kanske mest för lassie singers då, men också för att jag köpte ett par kostymbyxor idag som är väldigt lika ett par han hade. han var snygg i dom så jag tänkte att jag skulle bli snygg i mina. sen var det nått jag tänkte mejla honom om men vi har ju som bekant inte så mycket kontakt nu för tiden sen han ignorerade mig helt och hållet, speciellt kul när han joggade förbi på två meters avstånd. han är rätt tjock så man såg honom ju bra. kan ha berott på hans snorgröna tröja också. Eller för att jag alltid var på helspänn för att stöta på honom.

jag vet nog varför han ignorerade mig egentligen. jag skulle få en flaska absinth i födelsedagspresent av honom men så drack han upp den själv. sen var jag bättre än honom, men gillade inte hans ravepartyn eller va de va. dom hade fula byxor iaf.

Kommentarer
Postat av: Sophia

Jag kanske kan hälsa till honom?

2006-07-31 @ 23:40:18
URL: http://jaghetersophia.blogspot.com
Postat av: maja

>>sophia, hahaha ja det tycker jag att du ska göra. han bor väldigt nära fely.

2006-08-01 @ 13:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0