orka vara så djävla fyndig

ahh nu har jag kommit på en grej till jag inte gillar men som jag ack så hårt lider under. Alla dessa reor, på allt. jag får ångest av alla fynd jag missar. Fuck lixom. jag tänker men andan i halsen att fan varför åkte jag inte dit så jag kunde köpa fler acne jeans, det vore ju underbart. orkar inte längre vara bitter för att jag inte gjorde det, för att jag inte har fler höstjackor, jag är störd.
jag har jättebra jeans. nya jeans och gamla jeans. orkar inte fynda fler jeans. tänker snart protestera och alltid köpa kläder till orginalpris och börja med att inte vilja ha gamla grejer. eller köpa allt second hand för det är alltid fynd. Djävla ebba är värst, hon vill bara fynda bäst. snåljåp.
orkar inte vara så där fyndig helt enkelt. och så glömde jag köpa kaffekopparna med pärlemorsskimmer. lät det inte fint? det vore ett fynd. dom var dyra också.

vad konstigt att det ska gå så långt att dyra saker inte är fynd och att det då är bra. Jag tänker stänga av nu. Jag vill aldrig mer veta att man kan fynda acnejeans igen. jag älskar acnejeans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0