utan intriger och övertramp

hey dudes I'm totally lost.
(Andreas, schön das du mein Blog gefunden hast, aber wie?)

Nåja, svenskland är ju moderlandet för ett gäng sen så är ju svenska otroligt fint.
stört att jag jobbar så mycket. tre timmar i morse, fem timmar ikväll. bra deal att bara jobba när det finns grejer att göra - det blir ju aldrig långtråkigt iaf.

sitter och lyssnar på soundtracket från Chess. Lämna inga dörrar på glänt.

Slösa aldrig bort en minut
fatta alltid snabba beslut
Lämna aldrig dörrar på glänt
Stört
Se dig inte om när du går
ta den lilla njutning du får

och mellan jag jobbar så måste jag skriva ner allt som sagts under interjun med anna o mattias. dom pladdrar så mycket att jag fick lov att ta en paus för att huvudet håller på att explodera. men fatta enkelt att skriva en artikel när man har allt nerskrivet redan. bara att klippa bort hälften och passa ihop det som blir kvar med passande predikat, adjektiv, satsbyggnader och andra finurliga saker. Konjunktioner ej att förglömma.


Kommentarer
Postat av: Anna N

Åååh, den där är så fiiin! Låten alltså.

Ser fram emot att läsa din artikel i Tvärdrag förresten. Den låter grymt intressant...

Trevlig torsdagskväll :)
kram

2006-07-13 @ 21:22:10
URL: http://www.anna.sugar-pie.com
Postat av: maja

>>fin låt, fin musikal. gillar du också musikaler alltså?

2006-07-20 @ 12:08:27
URL: http://majanordstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0