chilla mer

sommar, sommar. my gosh. jag har värsta topperbjudandet till mig själv inför hösten. tänker jag inte tala om, inte förens jag själv har bestämt om jag tänker ta det. men vad jag kan tala om är att det året ska tillbringas åt (delvis alltså) att bläddra igenom varnda katalog och internetsida jag kan hitta om utbildningar inom det område jag valt att fokusera på. Tji fick du. Jag ska välja noga. Det blir säkert otippad, men ack så roligt.

ikväll ska jag däremot till ludvika och kolla på fotboll. varför vet jag inte egentligen, men jag kanske ska sluta vara så otroligt ointresserad av fotboll. det ska hur som helst bli jättekul att hälsa på emma igen.
träna, skriva, agera och tänka.

jag har det upplägget jag vill ha på min artikel som ska handla om tyskland som välfärdssamhälle. Man måste la fokusera på det som man själv anser viktigt, eller hur? annars kan jag inte skriva, är jag rädd. Kan tala om att mitt skrivande för den tidningen har krisat lite för jag har inte funnit min ingångsvinkel, men jag tror att det hblir bäst genom att skriva med själv och hjärta inblandat. Så jag struntar i hjärna helt enkelt. Min hjärna funkar bäst ihop med själ och hjärta. Alla beslut jag har tagit med hjälp av hjärnan har varit dåliga beslut, typ. Det är ju tråkigt iaf.

gå på magkänsla, dudes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0