det blir bra med tiden

    Idag har jag träffat en snubbe fr´ån socialdemokratiska arbetarpartiet och frågat en hel hög med frågor. slutade i en massa intressant diskussioner om landstinget, miljön och noprberg så klart. det här är inför min artikel till "vallägernytt". Känns som att jag har en halv story på gång. Nu gäller det bara att gissa rätt angående vad alla dom där tusentals ssu:arna vill läsa. Eller så inte. Dom får la läsa om dom vill, annars får de låta bli. Då kan de ju spela fotboll istället, eller vad som helst, faktiskt. Jag tror att jag skriver nått som jag tycker verkar bra.

Om nån mer vill prata med snubbar från socialdemokratiska arbetarpartiet så är det öppet hus varje tisdag mellan 18.00 - 20.00 i deras lokaler.

Kommentarer
Postat av: sara

lycka till!
ibland är inte allt vad det ser ut att vara, fast det vet du säkert redan

2006-06-13 @ 22:57:35
Postat av: sara

lycka till!
ibland är inte allt vad det ser ut att vara, fast det vet du säkert redan

2006-06-13 @ 22:58:10
Postat av: sara

lycka till!
ibland är inte allt vad det ser ut att vara, fast det vet du säkert redan

2006-06-13 @ 22:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0