en bra lista!

  • hej:
    Jag har:
  • städat mitt rum
  • varit i gbg
  • i gbg har jag firat min bror som tog sin civ. ing. examen
  • i gbg bar jag en svart wrapklänning + pumps (aj)
  • varit i sthlm
  • på konsert med lilla akademin
  • och på weakday och köpt cheap monday stretch med tvättning. minsta storleken jag någonsin haft på jeans. larmet är kvar men jag är ingen tjuv.
  • i uppsala - forsmark - uppsala
  • en sista utsparksfest (might been the worst ever)
  • det var kul
  • kexchoklad
  • jag har en ny mobil
  • nu kan det bli kul bilder på bloggen som ska återupplivas
  • hurra!
  • grattis till studenten förresten - ni är många som ska ta åt er!
  • jag har rutiga shorts som är snygga
  • jag har varit på ica luthagen och hälsat på sophia - gå dit du med!
  • huggit ved - coolt
  • fått skor av min mormor. nu äger jag 3 x svarta pumps
  • och nu ska jag till ludvika och hälsa på emma - äntligen och sen ska vi till sonny och gå på studentmiddag. skapligt intressant! (och roligt!)
  • träna, träna, träna!!!

Kommentarer
Postat av: karin

Rutiga shorts, jag har köpt rutiga shorts precis som de Hugo hade, nästan. ;)

2006-06-08 @ 22:12:27
URL: http://autotroll.blogg.se
Postat av: Sophia

Ica Luthagen är lååångt ifrån lika coolt som skor från mormor. Jag har fått en hushållsassistent av min mormor. Det är också rätt coolt. Jag och Lasse invigde den med att göra fruktyoghurt i den i häromdagen. Kom gärna och kika på den nån dag!

2006-06-08 @ 22:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0