fotbolls vm

gå ut och demonstrera.
"in med Källström"

annars gillar jag allbäck, han gjorde många grejer när han kom och sen så såg han ut som ken aka barbies alltiallo pojkvän.

och sen tipsar jag alla om att läsa den excelenta artikeln i dn idag om vilka som umgicks med vilka i landslaget, samt vem zlatan hade picknick med. bort med ljungberg säger jag. han verkar sabba gemenskapen. zlatan är bara mån om privatlivet. och det har jag läst i tidningen, så det lär ju vara sant.

ingen som vill hänga med på mitt förslag att byta förbundskapten imorgon istället? Det verkar kunna vara det optimala. Plocka in nån av gamilngarna, dvs över 33 och släng ut stengubben.

och nu har jag brytt mig tillräckligt för detta vm. ska nog återgå till att sortera papper, kvitton, garantier - mer spänning än att läsa om fotbollsvm.

Kommentarer
Postat av: Sophia

Håller med. Jag går gärna med i tåget och viftar med flagga och allt. I övrigt vill jag även tillägga att du ser fasligt gullig ut på kortet. Ses vi i helgen?

2006-06-13 @ 22:28:54
URL: http://jaghetersophia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0