Greenpeace nästa

DISS -> Det används roundup i sverige, för fan överallt. Australien med. Jag kommer snart ringa greenpeace för att ta reda på vad jag kan göra. Funkar det med mänsklig sköld måntro? (Jag var återigen för naiv och godtrogen, jag trodde att sverige satsade på seriöst miljöarbete och inte tillät medel med påvisad negativ effekt. Diss på mig som behöver läsa på.)

HISS -> Den otroligt bra romanen "Kronprinsessan" som belyser roundupproblemet i danmark. Uppföljare kom i dagarna och heter "Kungamordet". Hanne Vibeke Holst är författaren och har tidigare skrivit en läsvärd trilogi om Therese, tvreporter samt den självbiografiska romanen "Min mosters migrän"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0