http://www.youtube.com/watch?v=fxKH_9nEQAI&search=lars%20winnerb%C3%A4ck

du ska inte tro det blir sommar och jag har jobbat två dagar redan.- det har gått över förväntan bra, verkligen. det är kul!  Kul att jobba, kul att göra något, kul att det jag gör betyder något och skönt att få det perspektivet igen.

just nu är det enda jag säger att man inte orkar gnälla en sekund om man hör mina jobbkollegor.. värre finns inte, men visst det har sin charm också. för mig blir det en energibomb, överbevisa åtminstone mig själv att det inte alls är så förskrckligt hemskt som de tycker.

25 oldies but goldies är det. mer än hälften är nya tills i år men jag tycker att alla är bra, roliga och snälla.  det är la en bra inställning. pensionärer är det, mata, bära, lyfta, vika, tvätta osv men mest skämta. skämta med pensionärer är kuuul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0