inmysecretlife.com

Hetast idag är annars frågan om miljöoch vad man kan göra och västvärldens standard som måste sänkas och Lasses prat om standard.
Och kanske är det bara så att jag är redo igen, kanske är det inget speciellt med honom, men om det ändå är det? Hur ska jag kunna veta? kan jag avfärda någon som jag precis mött för att vara ett tecken? Kommer tecken i den skepnaden? Are you frozen? (nej, fan att jag är, jag är het, het som fan.) No... Hur ska jag kunna veta? Vill jag ens veta, vågar jag fråga? (jag, jag vill veta, nej jag vågar inte fråga.) Och allt går så sakteliga framåt, och imorgon är en annan dag.
Jag ska klippa mig på måndag, som Alice i L-word bara det att mitt hår är kortare och inte blont.

Kommentarer
Postat av: Tobias

Okej, jo de stämmer, borde tänkt på det, asså alla missförstånd som blir fast förbannad blir i alla fall inte jag.

2006-06-24 @ 03:18:02
URL: http://svenolov.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0