Jag lyssnar på sextiotalsmusik och har en god stämning som asplöv

    Om man väljer innsbruck får man vandra med får varje söndag, plugga på utehak och åka en massa skidor. Plus äta underbar äcklig mat.

Ja ni. Fördelar mot fördelar, ser bara ut att finnas sådana. Ringer till Bengt imorgon och hoppas att han är förstående. Att plugga tyska i innsbruck nu vore grymt, inte glömma det jag lärde mig i heidelberg och sen kunna satsa helhjärtat på polmag och vara grym på allt utom engelska. Det är en plan. Samtidigt så lockar polmag otroligt och jag vill sätta igång och få bita tag i min utmaning och livsverk (faktiskt). Men lite skidåkning och tysk grammatik kan väl aldrig skada?

Kommentarer
Postat av: Vargakvinnan

Det låter intressant med Innsbruck. ;)

2006-06-27 @ 14:12:16
URL: http://www.vargakvinnan.blogspot.com
Postat av: sara

om du ska plugga i uppsala har jag och gabbe boendet för dig!!;)

2006-06-27 @ 17:51:01
Postat av: Sophia

Låter fantastiskt tycker jag.

2006-06-27 @ 22:43:26
URL: http://jaghetersophia.blogspot.com
Postat av: Anonym

åh hej allihopa.
>> vargkvinnan, visst är innsbruck intressant, jag kan bara inte bestämma ordning.
>> Sara, you're a sweetheart!du skulle vara underbart kul att kunna hänga med dig.
>>sophia, ja tänk om det är fantastiskt...:) jag ska ringa bengan nu...

2006-06-28 @ 14:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0