oh ja!

typ. hej.
(åh varför känner jag smaken av whiskey i munnen, halsen, hela kroppen fastän det var mer än en vecka sen.)
ville skriva nått smart. kommer bara ord. ibland blir inte ord meningar.

ville skriva hur ocoolt det är att sola. Fy! jag blir så trött på alla solnarkomaner (typ alla jag känner). tacka vet jag ligga i halvskugga och slappa.

önskar mig en tillvaro. tur att jag ska börja jobba.

och som vanligt när jag "nästan bestämt" mig för något och sen läser på allt jag kan om det så blir jag helskakis och tänker att det kanske inte är så bra ändå. Men nånstanns måste man väl släppa taget och bara falla? Jag läser på för mycket, vill jag övertyga mig själv? kollar på för många builder, är det vackert nog? (är det bara en yta jag vill ha?) My god. Det blir nog bra. ska bara tänka klart och falla fritt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0