sommarlov

sommar sommar sommar. det känns så härligt att sitta ute på altanen en lördagförmiddag och solen skiner. jag har varit ute och gått. jag lovar att jag ska träna i sommar. massa fin, bra energi och, haha, det är välbehövligt, jag lovar.

dum förkylning från dagarna i forsmark. där var alla förkylda. och så blev vi som kom och hälsade på också förkylda. så dumt!

annars är centrum i mitt liv öhh. städa, göra kul grejer, vara nervös för att jag ska jobba, idiotförklara mig själv för att jag bundit upp mig på ett 18-månaders mobilabbonemang om jag nu ska åka utomlands i höst. har diverse planer. fått in tokmycket pengar på skatteåtbäringen (men nått är fel, den ska inte komma förens i augusti. hoppas den kommer då med! man ska väl få brev hem...?)

centrum, där alla lampor lyser, bänkar på rad, blommiga blommor och uteserveringar och fotboll och kullersten och sommarlov och studenter och fy fan ja!
jag har sommarlov i fyra dagar till. borde skriva i mitt schema. borde jobba. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0