These is a magic number

hundra känslor är underbart, nämnde jag det i förra inlägget. Det här är ju ingen personlig dagboksblogg men det kan bli. Eller så kan du försöka hacka dig in på min dator och sno mysecretlife dokumentet och läsa personaljournal. (obs jag måste nog byta namn på det ikväll.)

jag kan inte sluta tänka, men så har det väl varit sen jag var tre år. Hur många gånger har jag lovar andra (läs micke) att inte tänka så mycket, och hur många gånger har jag inte lovat andra (läs martin) att koppla av.
Det går inte. Jag är på högvarv, jag tänker på högvarv och just nu har jag känslor på högvarv. Snurrigt!

Kommentarer
Postat av: Tobias

Antar det var frågor du skrev så här kommer facit eller nåt.

Friidrottsskola: ja, bästa sommarjobbet man kan ha. Vara ute i solen hela dagarna och lära ut friidrott till de absolut mest ärliga, trevliga och roliga människor som finns nämligen barn:)

Stockholm: Mm, typ, Norrtälje, 7 mil utanför men tillbringar rätt mycket tid i Stockholm.

Hanna Sundberg: ???

2006-06-20 @ 23:31:20
URL: http://svenolov.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0