Where the action is

hej. vet inte vad jag ska göra. varför är det inte sommar när det ska vara sommar? Om en vecka eller nått åker jag till gotland. borde förbereda mig. Borde slippa jobba över midsommar. Men pensionärerna är ju snälla iaf. lön och cash.

jag kom in i innsbruck. borde citera anna om våra exakt likadana situationer men det går in under privat kategori: tusen känslor för relativt okända män. Får nog fundera lite till på det. Men man kan väl inte låta en relativt okänd man hindra en från att åka skidor ett år? Låter mycket oförnuftigt. Ska man vara förnuftig eller? Könnte aber schon sein dass es ist liebeskrankheit. LOL. 

-> Diss på bengt som vill ha svar om innsbruck redan den 29/6
-> Hiss på att jag ska på Where the action is i söderbärke ( the hives, millencollin, backyardbabies och the hellacopters) samt Lars Winnerbäcks sommarturne, ev i leksand!  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit. Mkt att tänka på alltså. Saker som tåls att tänkas på också. Jag avundas inte ditt måste att fatta beslut, men hissar dig helt klart ändå. Fattar du att du typ kan söka vad som helst, var som helst och de kommer vilja ha dig! Du är så jäklans bra.

2006-06-21 @ 22:26:49
Postat av: Sophia

Just det. Det är jag.

2006-06-21 @ 22:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0