?

Hmm, och snart, när jag blir lite mer seriöst och blogga om mer intressanta grejer som autobahn, tyska universitet och polska invandrare. Jag väntar själv med spänning på vad som kan komma fram då, inga skandaler förhoppningsvis.

Innan dess ska jag laga lunch. jag skulle laga något jag själv tyckte var kul. Det kommer bli tortelini med gorgonzolasås och skinka. Dumt kanske, för mamman i familjen kan varken äta tortelini, ost eller skinka men jag tyckte att det var en bra mat, för barnen kommer det förhoppningsvis funka. Den som lever får se.

Kommentarer
Postat av: sara

Nog är det en balklänning alltid, fast det går inte så bra. Tror att jag är bättre på att sy än jag är, hellre än bra som det heter. Men jag har aldrig sytt nått så noggrant som nu och den sitter hyffs och det säger mkt om hur mkt jag har försökt... jag är väldigt dålig på att vara noggrann och tålamodig som du kanske vet... men nu ska jag klara det. va långt jag skrev...
jag ska fortsätta skriva. för jag blir så glad när du skriver till mig... några ord kan rädda en dag!
Varma kramar en beundrarinna!

2006-03-01 @ 20:08:50
Postat av: sara

den blir ljust isblå med struktur och volang.. tyget är fint.
trieste ligger i italien ciao säger man nog där.
så ciao a bella!(betyder typ hej vackra flicka tror jag)
kram!
föresten, vad är det för tidning du skriver i? en tysk?

2006-03-01 @ 20:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0