Berlin

hej min blogg har noll läsare och de senaste trettio dagarna är det ingen som har läst den heller. (eller så är det nått kaiko med blogg.se) eftersom jag inte har några läsare så kan jag skriva vad jag vill för ingen bryr sig.

Vem skulle bry sig, ändå?

Åh, när jag lämnat av mamma och stod och väntade på bussen var det en riktigt trevlig kille som kom och pratade med mig och jag stod där och var vardagssnygg i sneda, baggy, ankelkorta jeans, lowtops, munkjacka och min svarta korta jacka. Jag hade ett hett paraply som accesoar och han ville veta vilket buss han skulle ta för att komma över Neckar. Det är en rättså korkad fråga så jag fick förklara en massa, det var ju kul.
"Jag trodde att Heidelberg bara var som en liten by"
"Ja, men det är det ju också.." (så svårt är det ändå inte att förstå hur bussarna går.)

Killen kom från Berlin. Om alla killar i Berlin är lika snygga och coola som han så ska jag åka dit.
Äh, jag vill åka dit ändå.
Snygga glasögon hade han också. Lockigt hår. Sammetskavaj. Och den där tuffa dialekten som de alltså snackar i Berlin. Mycket finare än den här i heidelberg.

Eh, kan ju tillägga att han tyckte att "Tillsammans" verkligen var en jättebra film. Han hade sett "Yalla Yalla" också.
värsta tuffa killen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0