call on me

Frequency - feeder



Hej.
jag har precis avslutat ett mejl jag ville skriva. jag har precis trampat ner i en kasse med papper (varför flyttar jag med den?) och suckar här med mig själv. jag borde sätta upp mina affischer så jag blir hemma här. det är bara frågan vart häftstiften jag köpte är? inte borta.

min telefon är fortfarande tyst.
sen tänkte jag lägga till att det är bra att åka buss. det suger till i magen varje gång jag ser nummer tolv. det är nämligen bussen som går mellan min nya bostad och uniplatz. det är bussen som tar mig hem, hem till detta rum. jag tänker redan på vad sorgligt det blir när jag måste lämna det. jag tror att det kommer hända mycket viktiga grejer i det här rummet.
en ny tid börjar nu.

i det här rummet kommer jag skicka in sommarjobbsansökning, universitetsansökningar, artiklar och bra mejl och spendera två månader av mitt liv. va bra!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Det kommer bli två bra månader. Jga känner det på mig. Du är bra och du kan och kommer göra det bra. Bara att du tagit beslutet att stanna är bra, nu kan det bara bli ännu bättre...eller nåt. Och ja, jag ska ringa på Skype så snart jag har tid. Vilket tyvärr är något jag har ont om, men snart. Tror på dig gumman! Puss!

2006-03-23 @ 23:37:07
URL: http://nåtannat
Postat av: maja

din omtanke är guld värd (upphöjt till 52). tack för att du tror på mig.

2006-03-23 @ 23:39:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0