dumdumdum

...och då kan vi skippa undanflykter för en fjäril flyger nykter...



Hur stark är musik? Hur mycket påverkar det dig mig alla livet omgivningen och vilka beslut är rätt att ta. Jag har tre vägar som går åt olika håll. Ta höger, ta vänster eller forsätta rakt fram uppför ett berg och komma till toppen och ha utsikt över havet?

Ett är säkert. Jag sätter mig inte ner med mjöl på fingrarna och steker pannkakor resten av mitt liv men vad är framför och vad har jag bakom?

Vad har jag bakom, vad har jag lämnat, är det för mycket, är det inget alls är det hårt eller är det mjuka grejer som kuddar. Nej, jag tror inte det.



Jag vill också bli en reko kille med finess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0