festival sommer nej det blir det inte

okej typ bla bla bla bla bla.
agustibuller 5-6 augusti
Kaktusfestivalen 21-22 juli
Peace and love 7-8 juli

Ja, jag vill helst på peace and love för dit ska cardigans och håkan och the sounds och lisa ekdahl och hello saferide och ja det var en massa mer men jag tyckte att peace and love sög förra året, verkligen, alltså inte musiken inte hur det var men att att det var mitt i borlänge på gator. och att man bodde helt dåligt på en liten åkerremsa och ja, allra mest att det var på gator, jag tyckte verkligen att det var dåligt men nu kommer ju the cardigans dit men cardigans kan man nog se någonannanstanns också. jag kommer hur som helst inte vara hemma då och kanske inte komma hem förens senare jag vet inte ens när jag tänker förbjuda mig själv att surfa sommarfestivaler för jag blir bara ledsen jag ska bli into tysk pop och gå på alla deras tuffa jättestora festivaler istället, så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0