God morgon världen

I natt anlände en liten person i exakt likadan svart skidjacka som jag också har, och röd mössa. Inte så liten, men mindre än jag. Alla utom kanske hon hade glömt bort att det var första gången hon skulle flyga.
Nåja, hon sa att hon inte tyckte det varit så farligt, lite äppelmasken stuket, ja den på gröna lund. Bullret från vingmotorerna hade varit värst, men va tusan.
Nu är hon här, min syrra alltså. Snön har inte försvunnit ännu och jag är lagom morgonpigg/trött.

God morgon världen.

Kommentarer
Postat av: Elin

jorå, patrik är mkt speciell, Hanna som tuttade ihop oss (en av hennes easthammerpolare). underbar pojke som är allt man kan drömma om(inte hittat ngt dumt hos han än, nykär som fan), utom att han är från gimo. :P hittade att man kan läsa meteorolgi (hur fasen stavar man det ordet!?!?!, tokproblem hela tiden!) på Svalbard, lite anorlunda att ta nåra poäng där än i uppsala :P
ska så fort som internet kommer igång hemma döpa om bloggen, skriva mer och bättre. Elin på luffen tror jag den ska heta :P

2006-03-02 @ 10:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0