hej

hej bloggen.
jag har en bekännelse att göra.



jag har flyttat, slutat som au pair, bor i en studentkorridor, är rättså pank och har handlat mat för två månader.. så blir jag helt pank kommer jag att slippa svälta. jag tyckte att det var ett smart drag..?

Jag känner mig inge vidare smart men det är iaf självbevarelsedrift. det är den som tog mig hit, till mitt nya rum. jag flyttar med hjälp av spårvagnen, några kassar åt gången. kassarna går sönder och alla mina skor ligger i bussen. HA Ha. kul liv jag har just nu. jag har lyckats få hit det mesta, kläder och lite böcker är kvar, mina blommor är också kvar. grejerna som inte är kvar utan istället här, med mig, i mitt nya rum står i kassar och ligger slängda. själv är jag trött och har ingen lust att flytta på alla konservburkar jag lagt i sängen.


och mr mack skulle jag träffa igår. så ställde han in och vi skulle ses idag och nu svarar han inte. dööö och jag somnar, är trött, kommer somna, kan inte somna för jag tänker för mycket, är för ledsen, för trött, för uppgiven, för sårad. Skitsamma nu då, det är jag som är dum, iaf lite, men det var dom som sa att jag skulle gå, i slutändan var det hon som sa att hon inte behövde mig och sa att min sista dag var 1 april. Vilker aprilskämt tänkte jag men sa okej. Klart jag sa okej, jag ville inget annat än sluta där. Det tog en kvart att hitta ett okej rum, ett hörn av en tysk studentkorridor. Här är jag nu, min mobil är tyst och jag lyssnar på feeder. det är ett snäpp för sorglig musik.



men vad jag vill erkänna är att det här kommer gå bra, det här är vad jag vill. solen skiner, det är typ 15 grader varmt.


Och vart är fortsättningen på mitt liv?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0