ja, jag vet, jag skriver ett dumt och naivt och avundsjukt inlägg

tänk vad tuff jag ska vara när jag ser alla stora häftiga band på rock in ring und so weiter. då kan ni hålla er till ert puttiga borlänge.
dessutom har cardigans gjort en spelning i luxemburg och det är inte långt härifrån och anna ternheim är för närvarande på turné här nere. Min slutsats av det hela är att alla bra band vill spela i tyskland. Det kommer vis sig att lars winnerbäck äntligen fattar att han mjölkar sönder sig på sina sommerturn'er i sverige (han kommert bli nästa gyllene tider om han inte passar sig djävligt noga), nåja, han kommer hur som helst att dra runt med hovet i en turnébuss genom europa och spela jättesvåra spelningar ute på fältet, för att försöka erövra europa. det kommer att bli jättetufft, verkligen  bra spelningar och inga dricka öl och hålla käften. och ja, egentligen kommer alla band komma på att det är en jättebra idé att köra lite tysklandsturné för då kan man kolla på FOTBOLLS-VM samtidigt och det är ju inte lite tufft. Dessutom är det varmt och gött här och måste dom helt förtvivlat dricka öl så går det bra. Håkan kommer ju helt klart köra lite spelningar och sen kommer massa andra koola band som moneybrother och helt plötsligt kent, för de har, precis som alla andra, tröttnat på sverige.
HAHahahahahha, det kan ni gott ha, alla mellansvenska svenskar, dra jantelagen över er och gå och göm er i nått gammalt skjul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0