jaha?

Tegan and Sara - Fix you up


Kollade på ett avsnitt greys nu. Det är allt med Mcdreamy, doers och läkare.
Jag har ju sökt läkarlinjen jag.

Kul.


Jag ska ju söka nått i sverige också, ja, för jag sökte medicin i danmark. 28 juli får man veta om man kommer in. det är väldigt lång tid kvar. Så på den fronten händer ju inget nytt. Obs: det gör det visst. I april får jag veta om min ansökan kom fram i tid. Så där ser ni, jag vet inte ens om ansökan kom fram i tid.

den 15 april sitter jag la där och söker en utbildning i sverige. Uppsala? Lund? Linköping? Stockholm? Göteborg? uppsalauppsalauppsala. Jag har tänkt på uppsala hela dagen idag. Men jag tänker ju bara på hur jag vill bo och vad jag vill göra på fritiden. Jag vill bo stort och på fritiden vill jag vara politiskt aktiv samt skriva journalistiskt. Glömmer lite bort syftet, studera, universitet, hallå?

Kommentarer
Postat av: anna

haha, jag tänker precis som du. det känns som att det viktigaste är vart man bor, vilka ens vänner blir, var de bästa festerna är, var de coolaste affärerna ligger, var jag kan få uppleva liiivet jag alltid längtat efter

2006-03-27 @ 23:39:31
Postat av: Anonym

Lycka till att bo stort i uppsala...

2006-03-28 @ 19:30:58
Postat av: maja

>>anna; Ja men visst är det så och visst ska det fortsätta vara så. Det heter ju inte för inte "Live your dream"


>>anonym; stort får väl vara relativt i det här fallet. Allt är stort om man jämför med att jag bott på 12 kvadrat eller mindre de tre senaste åren. och lägger man till 12 kvadrat ruskig dålig kvalite så blir inte jämförelsen sämre.

2006-03-29 @ 23:07:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0