Killen från internetkafét 19/9

Tori Amos - Cornflakes girl


sprang på en gammal bekant. (?)
Som jag träffat en gång. När jag varit här en vecka. Han lånade min dator tio minuter för att kolla valresultat. Det var då allt blev till en enda stiltje och det slutade i "grosse koaltion - kleien löshung"

Konstigt att den killen satt på biblioteket och kom ihåg mig ett halvår efteråt. jag kom inte ihåg honom.
Men vad är det man säger, man ska hitta sina span på annorlunda ställen, bibliotek står alltid, alltid med på sådana listor.

Jag ringer dig, sa han.
Suck tänkte jag. Orka gå på något dejtaktigt med en sådan halvtorr och övereuntisiastisk kille. Jag är dum jag, han försöker bara vara snäll och han var intresserad av mig, och ja jättesnäll. Och vem vet, han kanske är smart och rolig med.


Kommentarer
Postat av: sara

hej. hoppas du mår bra. själv är ajg full, men kan skriva på datorn ändå. någorlunda iallafall. jag är hos gabriel och hans släkt är här pch han har dum-förklarat mig 1000 gånger idag och kanske är det bara spritetn oh kanske är det sant, men hur som helst så ser jag upp till dig jävligt mkt, ovh du vet väl, att inga talar så mkt sanning som barn och alkoholister. take care! I love YOU!!! dont forget! kramar SARA!

2006-03-31 @ 23:50:09
Postat av: sara

I realy do!

2006-03-31 @ 23:51:54
Postat av: Sophia

Vem vet?
Kram.

2006-03-31 @ 23:52:21
URL: http://jaghetersophia.blogspot.com
Postat av: sara

your the best around, nothing else can bring you down...

2006-03-31 @ 23:53:04
Postat av: sara

gabriel hälsar

2006-03-31 @ 23:56:24
Postat av: maja

>>Sara. Vilken fin och bra tjej du är, för att du är du, mest av allt för det, men tack också för alla fina rader här i natt. Och det är nog mest spriten. Förrvirring. Tappad tro. Det är fint att just du finns till.

>>sophia. Ja, vem vet. Tur att man får fråga magen, inte för att det behövs. ahhh ahh tyskar kan då sannerligen vara så angelägna!

2006-04-01 @ 00:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0