Kom (akustisk)

I kväll kan jag inte sluta. varken sluta skriva, sluta lyssna på lars winnerbäck eller sluta gräma mig över den lilla klumpen i magen som kommer av att jag inte förstår.

Jag förstår inte vad jag borde göra. Jag förstår inte vad MrMack menar. Jag förstår inte vad jag vill eller vart jag vill komma. Och jag kan inte sluta tänka på det.


Orden nekar hennes röst. Ingen sömn och inga svar. Ingenting kvar mer än ett rostigt svärd som hugger och vrider sig i hennesbröst, vi ses på hjärtats bar.

Kommentarer
Postat av: anna

jo precis, jag skar ut en mall som jag ritade och målade efter, fast det var förstås inte så jättenoga. men det blev ju rätt bra i slutändan i alla fall. jag följer din blogg med spänning, kul med besök! hur länge stannar din syster?

2006-03-01 @ 23:00:48
URL: http://www.varkenlr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0