Nu går vi vidare

Hm, jag är nog illa ute.

"But when I'm back we could maybe meet and take a talk?"

Någonstanns låter inte det där så bra, men som sagt, det är om två dagar och en vecka + det där "when I'm back" som antagligen innebär nån extra dag. Det är inte just nu, men hur som helst låter det inte bra och det är ju inte så roligt.

Jag är inte heller så rolig, jag skrev till kemikillen att jag inte ville träffa honom igen, att han borde förstå och att han inte skulle ringa. Det kändes enklast och rakast så. Mest rakast, eller kanske mest enklast. Mest av allt var det väl inte roligt. Jag tycker inte heller det, men jag vill inte lägga mer energi på det. Kanske var det bara för det som jag fick "take a talk" erbjudanet. Man får vad man förtjänar. You get what you earn.Jag ska tacka ja, jag är inte rädd för det.
Bara lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0