Presenter

Jag har 1,23 gig lars winnerbäck på min dator. det ni.

Det är inte synd om mig.

Utöver det har jag fem gig ny musik, tre nya avsnitt av OC och kanske minst fem nya av greys. Jag säger ja tack. Jag säger tack tack. Det är sånt jag önskar mig från sverige. Inte fel med sommarkläder, men fel med snön här. Varenda grej som hon har tagit med sig från sverige känns som en present. Mina träningstights, mina svarta pumps, mina korta ol-byxor, mina gröna trackbyxor och vita klänningar och shorts och linnen och musik i massor. Senaste svenska stjärnskotten kontra gammal hederlig svensk punk. !

Snöstorm VS solglimtar.

Ettan förlora, tvåan vann...

Kommentarer
Postat av: angelica

är det stora-syskon-helgen? Min syster kommer nämligen hit till mig inatt. Hoppas ni får en bra helg tillsammans. Kram Kram!

2006-03-02 @ 23:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0