Så ditt liv med en påse haribobjörnar


Magnus Uggla - Ska vi gå hem till dig


Duschcremé
Påslakan + underlakan + örngott X 3
Handduk X 4
Randig bricka
Ljushållare + ljushållare
Tyska tidskrifter
Boken "spå ditt liv med gelebjörnar"
Kidneybönor
Täcke
Kudde



Har enbart Cissi att tacka för ovanstående grejer, jag hade, som sagt, inte klarat mig utan det. Kan så vara att det finns mer och mindre viktiga saker på ovanstående lista, men massan och mängden ger sammanhanget och det är helt enkelt en väldigt go och snäll tjej. Jag skulle dock inte heller vilja ta med 85 kilo på ett flyg där maxvikten är 15.


ps. recensera boken kan jag göra om jag någonsin läser den. ds.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0