så klarar du pressen

Dove grey sands - Feeder


gör saker utan att tänka på allt och alla. tänk så lite som möjligt och handla friskt. älta inte, just det, sluta älta. Pressen på att ta sig vidare är det jag tänker på och det är vad jag gjort nu. det gick när jag väl slutade tänka och började handla. slutade älta och tog ett steg framåt. men tusan vad hemskt duktigt då. nej, men skönt.
Skönt.
Och det brinner och det vräker ner och jag skulle vilja skriva så mycket mer. jag skulle vilja sova men mitt huvud är klarvaket. jag vill inte tänka på imorgon, jag vill vara här idag. jag vill hälsa till alla jag känner; hej.

Det ska nog bli bra det här med. Jag gillar våren något otroligt. Det är jag nu och jag kanske möter dig framöver, på vägen. Man vet aldrig vart den tar en, den där vägen.


Jag har nog lärt mig att gå hem, på alla sätt, från alla ställen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback