så klarar du pressen

spring alltid tillräckligt fort för att inte missa bussen.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tack för mailet, det kom alldeles perfekt måste jag säga. Behöver nått annat att tänka på ett tag...

Och du har alldeles rätt. Antingen så ska man springa nog fort, eller bara börja i tid så slipper man springa helt ;)
Jag känner mig själv och jag börjar alltid för sent, så jag måste springa lite för fort mot slutet.

Kram!

2006-03-13 @ 22:12:16
Postat av: anna

hejhej, hur är läget maja?

2006-03-15 @ 23:27:08
Postat av: sara

tack för ditt mail. ska svara snart. känner mig på bra humör och det blir bättre. bra, bättre, bäst! du skriver allt för sellan nu för tiden, men du kasnke har full upp med livet. iblan har jag det med. ta hand om dig. Hörde att du ville med till frankrike i sommar? Nice! kram!

2006-03-17 @ 20:20:28
Postat av: sara

måste bara skriva... snart är jag klar med kemin! grymt!!! hoppas allt är bra med dig. skriver ett mail snarast. har ett på g.

2006-03-20 @ 15:03:19
Postat av: Elin

maja, var är fortsättningen på din blogg? har du slutat? du har ju inte skrivit på toklänge nu!!!
take care!!

2006-03-23 @ 18:21:59
URL: http://elinbjorklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0