som studenten älskar revolutionen...

Jag drömde att jag glömde mina nya skor på HM, eller vad det nu var för affär. Jag hade köpt nya skor och satt på mig dom och glömde de gamla. De gamla som ändå är nya är väldigt snygga. Ett par små kängor med snörning och hög klack. Lite madicken-stuk, lite pumpsaktiga, lite knäppkängor. Dom är tyvärr trasiga i en söm, jag måste fixa det så jag kan använda dom. Dom måse klackas om också. Jag glömde dom. Hela morgonen har jag varit tvärsäker på att något ju hade snott dom.

Undrar vad det var för skor jag köpte som gjorde att jag glömde dom - knäppkängorna. Dom är faktiskt himla snygga och ett himla kap och jag är himla glad att jag har köpt dom.

Nej, man kanske borde klä på sig och göra lite nytta innan allt drar igång.
Jag ska också på dejt med mig själv idag. Då kan jag säga, äh, dra nått ruttet över dig' - rakt ut och våga göra det. Kanske lika bra att jag någon gång börjar träna. Eller så kanske jag bara blir glad och nöjd och bra och fixar till allt. Det är två papper. Det är 15 mars.
Det är bara det.... att jag... ehh... har hittat ett jobb.... som jag vill ha. JAG VILL HA DET.  Om jag bestämmer mig för att söka det så ska jag berätta mer.. Det innebär massa häftiga grejer. Men det innebär också att lämna så många saker bakom mig. Jag vet inte om jag är redo för det. Jag vet inte om det är det jag vill.

Jag kanske stirrar mig blind på en punkt som inte finns?

Kommentarer
Postat av: karin

tackar, jag tror dessutom att det gick rättså bra förutom att han inte gav någon konstruktiv kritik på våra utfläkningar, lite tråkigt.
Sen händer rätt konstiga saker som jag nog ska ta och tacka nej till. Det går bra.

2006-03-09 @ 21:08:20
URL: http://autotroll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0