värdelösa tidningar

vem orkar lixom leta rätt på nyheter på internetsidor för dagstidningar?

Påpek; man blir alldeles blind och trött av att se alla stora rubriker, vargar, fetma, fängelse, kungen, BB, hockey och så vidare och lite till. Värdelöst.

Får en alldeles sned bild av sverige, vem lägger rubrikerna? Knäppa sverige med dåliga tidningar. Ska sluta läsa aftonbladet och expressen helt och hållet snart. Ska sortera bland bloggarna jag läser så jag får bättre info. Ska läsa igenom dn mer genomgående än att scrolla ner till nemi & compani.

Men strunta i det då. Nemi och Rocky är dagens samhällsrapport. Vassare uttal och smartare än femton expressenjournalister på snabbtåg. Nemi for nyhetsgodess.

Kommentarer
Postat av: anna

ja, man vet aldrig. brukar tänka att om ödet vill så blir det så ändå, men jag tror ju inte på ödet, det känns ju skitdumt att tro att saker ska hända om man inte gör något.
jag läser i alla fall vad du skriver varje dag och jag ska svara på ditt mejl, det ska jag!

2006-03-30 @ 23:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0