Det är så jag säger det

en kopp kaffe till frukost. Och en branche. (obs. jag är ingen brat. men branche lät så snobbigt. bättre med typ avokado.)

dagens fråga; Varför är ungdomsförbund så otroligt dryga och överdrivna och korkade? Är det så det ska vara?

Det är en regntung himmel utanför. Natten som var hade jag ett samtal med en person jag saknar och jag är så glad. Inte för att jag kunde sova sen men vad gjorde det. Det var en uppgörelse med mig själv och allt kändes bättre. 100 tunga fördomar föll och allt så långt borta kändes inte lika och egentligen är det här bara svammel och jag vet inte riktigt vad jag vill uttrycka mer än kanske min förvåning över att det gått ett år sen vår student, de sista veckorna, resan till san diego. osv. osv. osv. Fyrverkeri
En äkta fyrverkeribild från sista natten. Vad kan man mer säga? Det var en dimma då, det är inte klarare nu. Och jag saknar det men ta mig inte tillbaks. Men jag kommer tillbaka.
hoppas jag väljer rätt. hoppas det går vägen. hoppas jag ser annat än tomma ögon och hppas på något, på någon.

Kommentarer
Postat av: lasse

san diego var ganska kallt och molnigt nar vi var dar... solen stannade nog i las vegas tror jag. Nu ar iaf jag ocksa pa vag hem... sa vi ses till helgen! kram!

2006-05-24 @ 00:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0