gratis julgranar

btw - jag har fått jobb. Tre timmar om dagen, fram tills jag åker. Den hittils ickeexisterande ekonomiska situationen är därmed räddad för min del.
Hittills har gott och blandat, pringles och en pizza på hemkörning inhandlats. Mycket bra och medvetna val kan jag meddela.
Ska nog fira mitt nya jobb nån av de närmaste dagarna. Idag hade jag tyvärr lite problem med mitt boende eftersom massa grejer började brinna i natt och jag somnade med vidöppet fönster och vaknade vid halv åtta. jag och mig själv hade picknick och somnade utomhus framför en löparbana. Mitt knä har vägrat att fungera sedan igår. (jag ramlade av misstag på en stentrappa.) Nu funkar det igen. tur de.
träna, jobba. jobba. plugga. duscha. äta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0