HEJ DÅ

18447-22


hej då. om 28 minuter ska jag till majken och passa hennes treåirng ruben för sista gången. inte har jag hunnit tänka på vad det innebär och hur jag ska hantera den här situationen. jag har helst inte velat tänka på det. majken har varit så himla snäll mot mig och alltid varit på min sida gentemot familjen som jag var au pair i. hon har velat hjälpa mig och hon har frågat hur jag har mått. det har betytt otroligt mycket. jag borde leta rätt på ett kort och skriva "TACK". jag har nog något från norberg. snabba, yalla, yalla, leta nu maja, hitta kortet. Måste stålsätta mig för att inte bli spyfärdig av nervositet. Säga hej då och tack - så svårt det kan vara.

Vi var på ikea, jag emma och sofie. Ät köttbullar och äppelpaj och jag handlade grejer på das schwedenshop så jag tänkte att dom ska få varsin korg med svenska grejer.

lantchips, leksandsknäcke, kexchoklad, kardemummaskorpor, mintshokomarabou, djungelvrål, dubbeldajm, pepparkakor, ballerina, zoo, brio och så vidare. Känns konstigt att ge bort. Men det är ju typiskt svenska grejer och jag är ju faktiskt svensk.

Ja, jag är ju faktiskt svensk. Det är jag ju. Hej då rå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0