Inédit - to love you more

jag lyssnar på celine dion. på något vis kom jag över massa illegala mp3:or på nån korridorsfest tidigare. kul iaf. har inte lyssnat på vissa låtar sen jag var 13-14. celine dion plus en miljard drömslott jag pysslade med. när man är så gammal är väl det enda man drömmer om att få uppleva saker på riktigt. som kärlek, kyssar och förhållande, antar jag. inte bara träningar, läxor, bråk om allt jag inte fick göra.

nu sitter jag här och tänker att allt har sin gilla gång. man får gå på så många mer danser än man tror från början (typ en och den är som askungens.) man får perspektiv på träning, läxor och snygga killar. (skönhet är inte allt. en snygg kille kan vara långtråkig och utnyttjar ofta rätten till det fullt ut.)

well vad sitter jag och bygger mina drömslott om nu? En lägenhet. Ett land. Egna kastruller, bokhyllor för kokböcker. Kanske nya läxor, nya träningstider. Och nya kyssar. Så det så.
Allting upprepar sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0