lol

tusen och tusen gånger om.

jag har rätt mycket trasiga kläder nu. Jeans som går sönder för andra gången osv. Sönderbrända luvtröjor. Min garderob har sorg idag.  Kanske dags att ta sig en tankeställare, vad man ska satsa på och så.
tyvärr, jag gillar mina jeans.

Men för alla är det väl någongång dags att skaffa sig ett nytt liv. (<- obs. magnus uggla låt.)

snart är det sommar. kan bli grillning. kan bli bad. kan bli ny bikini. vet inte riktigt. borde få se, för den som lever får se. Emma kommer hit imorgon. Jag kan inte riktigt fatta det. Hon har varit i spanien så länge och nu är hon i san sebastian och imorgon åker hon därifrån. Har inte träffat henne sen nyår. det känns som en evighet sen på några olika sätt, men ändå inte.
Hur som helst så ska hon komma hit och hon kommer kanske inte alls tycka att det är varmt här. Nåja. hon kommer lätt vara brunare än mig.

Ps. jag har en ytterst solgirig kompis vid namn sofie här. hon är brun. hennes tyskaklass trodde att hon hade varit på semester i afrika. (och vem vet, det kanske blir verklighet i framtiden - återigen, den som lever får se.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0