puss&hej

idag ska jag jobba skitmycket. undrar hur det ska gå. Mitt rum ser ut som kaos, helt otroligt mycket kaos. vet inte hur det här ska gå, klarar inte av att packa. har ställt i ordning alla tidningar, afficher och mer än av hälften av böckerna i kassar. Det tar sofie med. Måste ha en kartong som jag kan packa ner 20 kg i som ska skickas som paket. sen kommer resten. kläder, prylar. dator, skivor, häftstift och solglasögon. det ska ner i väskan. och hur fan ska det lyckas? jag vill inte veta hur många kilo det rör sig om jag vill inte börja gråta för att jag inte vet vart jag ska göra av med grejerna över helgen. kaos för att matilda är i sverige över helgen, kaos för att jag hade behövt ställa in grejer där. enklast blir det kanske om jag slänger in allt på haubtbahnhof i några dagar men ruinerad blir jag. fast jag ska jobba hela dagen, jag kanske har råd. kanske blir det enklast.

kanske har jag 50 kg som jag ska lyckas få med hem. men jag tror att det är med. kanske har jag 70 kg. påminner mig själv om att maxvikten är 20. 50 x 6 = 300, okej, 2700 spänn i övervikt. det går inte tralalalalalala. tur att jag inte ens tänker försöka. posten är min räddning.

nu går jag.

Kommentarer
Postat av: Sophia

När kommer fortsättningen?

2006-05-30 @ 19:10:27
URL: http://jaghetersophia.blogspot.com
Postat av: elin

kommit hem än eller blev du retursänd med posten tillbaka utan dator till tyskland?

2006-05-31 @ 19:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0