Queen of rain

det är så djäkla fint här. jag ska ta bilder och bevisa. en bild säger mer än tusen ord.

stora blommor som är rosa, gula, blåa och vita. Massor med vitt, rosa och gult. Massa gröna, stora gräsmattor. Jag älskar naturen.

Och häggen har slagit ut den med.


(Just ja, kungen har fyllt år, grattis. han verkar ju vara en lirare den där snubben. Läste att terras wahlberg nog misstänkte att kungen var sveriges mest allmänbildade man. Han hade ju studerat på universitetet en gång i tiden och han läste även tidningar. Han tyckte nämligen om att vraa uppdaterad. Sen när räckte det för att vara mest allmänbildad i sverige? Fast vad vet jag, kanske bestämmer kungen reglerna själv och då kanske man kan få extrapoäng för både det ena och det andra.
eventuellt får man extrapoäng för hur mycket pengar man har mage att ta emot, skattefritt.
Dubbelmoral handlar ju om en himla massa mindre bättre vetande.
Massa poäng till kungen.
Kasta tårta.'
Hissa flaggan.
Han är ändå rätt strong den där tjabo.)

///
Maya förekommer inom hare krishna ochhar fyra olika betydelser, bland annat energi och gnädig. Dom gillade mig stenhårt för jag sa att stigen var som brantast i början och att det inte var så långt kvar. iofs visste jag att det blir brant lite då och då, och att det trots allt tar sina 40 min att gå uppför berget. Men dom var nöjda ändå och sa att det var typiskt maya.
///

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0