Can't take my mind of you

18447-43

Kommentarer
Postat av: Christian

Läst igenom hela din blogg nu. Om det tyder på att ditt liv är väldigt intressant, eller bara på att jag själv inte har nått... det vettifan. Tråkigare har jag iaf haft att!

Dockbilden kunde jag dock varit utan, den kommer ge mig mardrömmar.

2006-11-19 @ 00:51:53
Postat av: maja

hej christian. jag vet inte om det verkar bra eller dåligt att du läst hela min blogg, om det skulle kunna ge något. intressant att du gjort det iaf. sorry för dockbilden. men den är inte menad att ge mardrömmar.

2006-11-19 @ 01:16:21
Postat av: Christian

Gav iaf mer än att kolla på skräckfilmer från 1932 på teven. Så helt bortkastat var det inte. Du har helt klar en hel del intressanta tankegångar, höll med om väldigt mycket. Och tycker jag att nånting är vettigt, då är det såklart så! Fast du verkar ha väldigt mycket åsikter om det mesta, det är iofs bra. Men fan så jobbigt för en själv. Jag är tyvär likadan. Ibland hade det nog varit skönast att bara ta vad media och politiker säger för sanning, som de flesta i det här landet verkar göra.

Angående dockan så kommer jag nog sova alldeles för djupt för att minnas några drömmar öht. I annat fall så skickar jag ett argt mail imorgon:)

2006-11-19 @ 03:29:12
Postat av: maja

ja, om vi gemensamt tycker att det är vettigt, så lär det ju vara det. politiker talar osanning. jag pendlar mellan vanmod och ignoration. raka puckar borde vara lag.

och inget argt mejl dök upp så då förmodar jag att dockan höll sig undan dina drömmar. den är bara liten bildmetafor, men kanske missade det målet. trevligt att du hittat min blogg.

2006-11-20 @ 00:54:07
Postat av: maja

har aldrig trott på det där med skräckfilmer förresten.

2006-11-20 @ 00:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0