det är inte svårt att förstå, när du vet att du helt enkelt inte förstår

ja god afton alla sköna!

idag spelade dem lars winnerbäck i en liten designbutik. det kändes konstigt. jag spelar som ni förstår damien rice fortfarande.
en sak med mig är bara det, hittar jag något så är det vad som gäller, tills jag hittar något nytt. det kan vara fiberhavregryn med mjölk till frukost, det kan vara håkans senaste album eller ett par jeans. oftast frukosten faktiskt. pallar inte att bryta mönstret. allvarliga ticks. har även kommit in i en ovanligt dum vana att lyssna på uppsala cityradio innan jag somnar och medan jag vaknar. hör lite samma låtar och den där mesiga håkan. ska anstränga mig för att rubba rutinen.

stenar lärde mig att flyga, kärlek visade mig lögnen.

rice rice rice

det är inte svårt att falla när du flyter som en kanonkula.

nej. där finns ingen kärlekskris den lyser med sin frånvaro det duger helt enkelt inte inget duger snälla tomten du suger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0