en helt vanlig dag

här kommer ännu ett inlägg i nerladdningsdebatten, ett slags omtänkande från min sida.
jag valde videobutiek före ica-automaten för jag vet att dom som jobbar i videobutik älskar film. och jag ville ha filmtips av någon som älskade film. jag fick inte bara filmtips, utan också roliga kommentarer plus två chokladbitar. Dom glömde ge mig filmen. Det kom jag på när jag stod på ica och packade om min väska. så himla trevliga. verkligen.

och kunde ju inte handla på konsum. kommer drömma mardrömmar om att konsum stänger. handla på bara ica. så himla hemskt. inget fel på personalen eller grejerna men det är en principsak! om konsum luthagen stänger vet jag inte ens vart det finns ett konsum i hela uppsala. coop vid ikea skulle det vara då, men det är ju omöjligt att åka dit ifall man vill ha en liter mjölk.

rädda konsum luthagen!

Jag ska hur som helst se "under toscanas sol" och äta mat. är hungrig. är glad. bryta ihop och komma igen. jag är väldigt glad att jag fått säga vissa saker till vissa personer. det var dom båda värda. och jag också.

och som jag sa till min kompis.
Don't feel lonley, 'couse you're not alone.
då torde jag icke heller vara ensam. och nästa gång jag känner mig ensam ska jag gå tillbaka till videobutiken. dom var trevliga.
utan kärlek är livet fattigt.
är mitt liv fattigt?
all kärlek är bra kärlek.

mitt liv är inte fattigt.

Kommentarer
Postat av: Helena

Fast hallå... Luthagens livs är ju det bästa, ICA for the win! Konsum kan gott stänga...

2006-11-23 @ 15:59:56
URL: http://helenamoren.blogg.se
Postat av: maja

det är alltid kö på ica luthagen! Det var så deprimerande med de utplockade hyllorna, höll på att förstöra hela min kväll>!

2006-11-23 @ 17:03:18
Postat av: Sophia

Jajaja, håller med föregående talare: Lutis is the grej. Men ja, jag kan tipsa om Konsum i Ekeby, dit har ju du för fasen nästan närmare än ner till Lutis...eller kanske inte, men nästan...annars är du alltid välkommen in till mig! :-)

2006-11-26 @ 22:47:33
URL: http://jaghetersophia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0