I swore to never leave you and I always keep my word

hört nights in goodville? nä. gör det. you never upset me. tänk tänk tänk tänk vad man lär sig. om konflikter. om känslor. om allt. nothing frightens me at all. loving you is hard.

ja. jag var på min åttonde anna ternheim konsert ikväll. det var verkligen bra.

och lyssna på winnerbäcks gamla skivor. även fast de är omöjliga att få tag på. det är dom inte. dom är bra. inget som är bra är omöjligt.

nä. nu ska jag väl återgå till att grubbla. tänkte skaffa mig lite sans och vett i mitt liv, lite struktur och ordning. det går bara inte. det hamnar alltid saker överallt. imorgon ska jag gå på dramaten, när valerie solanas ska bli president i usa. hoppas att den är bra, åtminstone för dom som ansvarar för den. jag kan säkert komma på något annat att tänka på. inte lika roligt att vara misslyckad som manus. nej för fan.

today is a good today. call me free today. vill inte sova. vill inte ha imorgon. vill inte ha kyla. vill ha styrka. åtminstone att skriva två mejl. well, things happen.

I intend to stay away for good.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0